Fila fötter

Har precis filat ner min fars fötter från en strlk 42, till en ballerinas näpna små fossingar. Det är en bra sak tycker jag, att bara ta fram den grövsta fotfilen du kan finna, lite fet hudsalva, munskydd och sen sätta igång att fila på gamle fars slitna fötter. Det är i och för sig snart mors dag och det är ju kära mamma som ska få lite extra omsorg, men det finns ingenting som säger att även pappa kan bli lite bortskämd han med. Jag filade säkert en halvtimme på varje fot, och därefter smorde jag in dom så att de fick en rosa frisk färg (innan såg dom grå och halvdöda ut). Så vad väntar du på? Bättre tider och billigare wienerbröd? Won't happen. Den bästa tiden är nu, och mormors snorhosta på ett bakverk är inte gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0