Fiska


Foto: Stefanie Bergström - stiffnie.blogg.se

Ta en paus från datorn och bege dig ut i den frisk luften för att fiska. Fiska är ett bra sätt att rensa tankarna och komma ner i varv. Det viktigaste är inte att fånga fisken utan att njuta av det hela.

I dem flesta fall behöver du ha ett fiskekort som ger dig tillåtelse att fiska.
Det kan vara lite klurigt med det här så för mer info gå in här - http://www.fiskekort.se/
Hänger du inte mer i svängarna kan du fråga någon som har koll på läget.

Viktigt! Om du inte tänker tilllaga fisken så släpp tillbaka den.
Om du vill visa upp din fångst så är mitt tips att ta en bild på den istället.

För att fiska behöver du ett fiskespö, har du inte det så låna av någon som har.
Mer om fiske hittar du här - http://www.fiskafisk.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

konstig vinkel på bilden, ser ut som personen är sne/skev. Ganska fint ljus, borde varit lite ljusare bara.

2009-05-24 @ 20:52:28
Postat av: Anonym

Säg inte att du tog bort min kommentar bara för jag inte gillade din bild. Du får ju tåla kritik eller inte lägga ut bilder alls!

2009-05-25 @ 12:09:55
Postat av: Emilia

Jag tycker bilden är jättefin :)

2009-05-25 @ 12:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0