Gå på loppmarknad

bilden hittad på google.

Nu när det börjar närma sig sommar hålls det loppmarknader lite här och var (oftast) på söndagar. Det är ett billigt och trevligt nöje för både stora och små. Håll utkik i tidningen efter annonser angående loppmarknader var dem hålls och vilken tid dem öppnar osv.

Jag besökte Hjärsås loppis idag och gjorde ett fynd. Köpte mig ett fint täcke/sovsäck för 25kr som jag tyckte var snyggt.

Men om du inte har möjlighet att lämna staden för loppmarknad finns det secondhand butiker i Kristianstad. Som har liknande saker. Det finns säkert fler än dem här två men dem här har jag själv besökt. Dem har öppet på vardagar till skillnad från loppmarknader.

Röda korset - kupan
V. Storg. 51, 291 31 KRISTIANSTAD

Soul 2 Soul
Götg. 8 291 33 KRISTIANSTAD


Kommentarer
Postat av: Sanna-Kristina

loppmarknad är det bästa ^-^

2009-06-07 @ 18:16:12
URL: http://beyourownpet4-life.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0